Sunday 2 September 2012

54:49!


It was wet, it was hard and it was absolutely wonderful! Here I am with two other brave women after the race, we were 25 761 women that finished the race. 

After the race and my relatively new white shoes are no longer white...

My summergoal was to complete this race in less than 60 minutes so I'm very happy about my time. Now I've got a taste for running and I want to find a goal for this autumn - any ideas?

To celebrate our achievement we went out to do Stockholm last night. We ate good food, drank good drinks, talked, danced and laughed. It was a wonderful evening and it was the first time for years (the first time since Lovisa was born actually) that I had a real night out. A good energy boost before my first workweek...




5 comments:

  1. Hässelbyloppet så klart! http://www.hasselbyloppet.se/start/

    ReplyDelete
  2. Grattis! Kul att det gick så bra. Jag tänkte också osökt på Hässelbyloppet. Ett trevligt och rätt så platt lopp vad jag hört. Lycka till på jobbet i morgon!

    ReplyDelete
  3. Tack för tipset! Det låter som ett trevligt lopp och en bra avslutning på hösten. Det blir nog det...

    Tack Katarina!

    ReplyDelete
  4. Grattis! En bra tid för en trettioplussare som inte sprungit så länge, helt klart. Själv skulle jag inte orka GÅ en mil längre. Och då är jag ändå en gammal långdistansare. Med betoning på gammal (åtminstone känner jag mig så).

    ReplyDelete
  5. Linda S: tack! Man får helt klart mersmak, prova så får du se! Och man måste ju börja någonstans, även om det "bara" betyder att jogga 1 km...

    ReplyDelete