Friday 23 March 2012

Bye H!

This morning we said goodbye to H since he's leaving for Montreal. He's going to be away for 8 days and I find it hard. But I really hope that he's going to have a great time seeing his family, sleeping, eating and relaxing! He deserves that.

Cuddling before saying goodbye...

We all left the same time this morning and as we walked towards the daycare we saw H standing on the platform waiting for the metro and Lovisa started to wave and said:"bon voyage, papa"! My little french girl...

5 comments:

  1. Oj oj, 8 dagar. Håller tummarna att ni får vara friska och sova på nätterna! Lena B

    ReplyDelete
  2. Ja måtte vi vara friska ;). Det kanske är för mycket att hoppas på... Jag är lite förkyld men inte värre än lite snorig och tung i huvudet. Andréa är tyvärr gnällig som attan, vet inte om det är tänder på gång eller ett utvecklingssprång... Och det kvittar egentligen vilket men det vore skönt om det gick över :). Kram!

    ReplyDelete
  3. Hur går det? Har varit tyst på Facebook, antar att du är busy busy. Men hoppas allt går bra i alla fall! LenaB

    ReplyDelete
  4. Vad gullig du är som tänker på oss! Det går rätt bra men jag är väldigt trött. Tror jag blir lite stressad bara av tanken att jag själv är ansvarig för barnen och att allt "hänger på mig", jag blir trött bara av det... Det har inte varit några superdåliga nätter, de vanliga 3-4 uppvaken och tidiga morgnar, men det är ju som det är i vanliga fall.

    ReplyDelete
  5. Förstår precis. Alex kommer vara borta vid 4 tillfällen i april, juni och augusti. Mellan 3-5 nätter varje gång. Jag är redan nervös... Och då har jag bara en knott att ta hand om. Suuuuuck.
    Hang in there!

    ReplyDelete