Wednesday 21 November 2012

New hairdresser...

And a new haircut. About bloody time.


3 comments:

  1. Det är typ den frisyren jag tänker klippa mig i på fredag! Nu blir jag värsta copykatten :-) Hoppas det vänder snart med "therrible three´s". Här har jag dåligt samvete för att jag missade att stänga grinden vid trappan häromdagen och lillknatten tog sig en åktur ner... Som tur var utan men (hitills....) Nu kommer jag tro att han har hjärnskakning eller värre i ett par veckor :-( Ja ja, sånt som händer, förr eller senare.. Sov gott!

    ReplyDelete
  2. Jag tror det dåliga samvetet kommer med barnen. Som ett litet irriterande bihang typ.
    Frisyren känns himla behändig och riktigt kul men samtidigt klassisk, hoppas du blir nöjd :)!

    ReplyDelete
  3. Jepp och jepp det tror jag att jag kommer bli..! Kram!

    ReplyDelete