Tuesday 1 May 2012

Walpurgis night

To celebrate spring I got two snotty, whiny girls (one still with the chickenpox) and myself ready to go to dad's place. H joined us later and we had a beautiful and fun Walpurgis night together with friends and family.

 My dad starting the bonfire...

There we go!

Watching the fire, a bit sick and pitiful...

 Lovisa eating hot dog, to honor the day she had her sunhat on!

Andréa tried some hot dog too...

Beautiful Sweden...

Today was Labor Day in Sweden and H had the day off. We went to McDonald's, took a walk in the sun, played in the park and just enjoyed being together. Now I'm hoping we'll get a whole nights sleep, it feels impossible but hope is the last thing that leaves a tired mother...

2 comments:

  1. Vad härligt med Valborg! Saknar alltid Sverige lite extra när det firas högtider där hemma som inte firas här. Och eftersom jag växte upp nära Uppsala har jag alltid firat Valborg. Mys!
    Förresten - är ni i S-holm under sommaren? Vi kommer vara där av och till under vår resa. Hade varit skoj att äntligen träffas!
    Lena B

    ReplyDelete
  2. Jag saknade alla svenska högtider och all typisk svensk mat mer än jag trodde jag skulle göra när jag bodde utomlands. Och efter vad jag hört av andra utlandssvenskar så blir det inte direkt lättare mer åren, det är nog bara att ta med traditionerna dit man flyttar :)!
    Det skulle vara hur kul somhelst att ses. Vi kommer vara hemma i Sthlm under större delen av sommaren, med undantag för några veckors bilsemester norröver. Hör gärna av dig!

    ReplyDelete