Tuesday 18 October 2011

And the award goes to!

Wow! I just discovered that I got an award from another Karin. Check out her blog, it's sincere, cool and entertaining. This award is in Swedish so for my English readers I'm going to do my best to translate.



"Friends are like stars. You don't always see them but you know they're there"



Om man fått denna award så ska man göra följande:
-Länka till den man fått det av
-Fullborda de 5 meningarna
-Skicka awarden till 5 andra bloggar

If you got this award do this:
-link to the one you got it from
-finish the 5 sentences (below)
-send the award to 5 other blogers

1. När ingen ser eller hör mig... sjunger jag högt, fiser och petar näsan (förlåt Karin, det var ruskigt likt ditt svar men jag försöker vara vara ärlig)
1. When nobody see or hear me... I sing out loud, fart and poke my nose (sorry Karin, it was very similar to your answer but I'm trying to be honest)



2. Jag går aldrig hemifrån utan... ungarna. Eller det var kanske inte riktigt sant men det är bra ovanligt att jag lämnar huset utan dem!
2. I never leave home without... the kids. Or that wasn't completely true but it's bloody unusual that I leave the house without them!



3. Min blogg heter som den gör för att... den handlar om en värmlandstös som hamnade i Montreal. Och så tycker jag om snapsvisan "De värmländska brukstraditioner" där värmlandtösen ingår så det passade liksom bra...
3. My blog is named the way it is because...it's about a girly from Värmland that ended up in Montreal. And I also like the song "De värmländska brukstraditioner" where the "Värmlandstös" is in so it fitted nicely...



4. Om jag vågade skulle jag... öppna ett svenskt café här i Montreal med gott svenskt fikabröd och riktigt kaffe! Men jag har ju precis blivit medicine doktor så jag kanske borde ägna mig åt mitt gebit...
4. If I dared I would... open a Swedish café here in Montreal with tasty Swedish pastry and real coffee! But I just took my PhD in medicine so I guess I should do something closer to my field...



5. Om tio år kommer jag att... vara mamma till en 12-åring och en 10-åring. Och förhoppningsvis vara gift med en 56-åring. Hoppsan!
5. In 10 years from now I will...be the mum to a 12-year old and a 10-year old. And hopefully be married to a 56-year old. Oups!



Jag vill ge denna award till följande bloggare:
I want to give this award to the following blogs:






No comments:

Post a Comment