Tuesday 7 January 2014

Back in the saddle again...

Despite how nice vacation, lazy mornings and eating rubbish is, it is a bit of a relief to get back in every day routines that work and daycare require. Girls fell asleep before 8 pm and I'm definitely going to fall asleep in a few seconds... I'm on day 8 with a sore throat and aching body, I'm extremely tired because Andréa keeps waking us up during the night and I can't help feeling frustrated because I can't run and on top of it a colleague thought I looked tired at work today, so here is tonight's "selfie" for you all:


Goodnight!

3 comments:

  1. Hejsan!

    Tittade runt lite på din blogg. Vilken skattkammare det kommer vara för dig och din familj om några år, att sitta tillsammans och minnas vid… Och bli påminda om alla de små tusen vardagssaker man för länge sedan glömt. Hoppas du fortsätter! /Katarina

    ReplyDelete
  2. Hej där! Det var länge sen! Ja, jag är inte så aktiv bloggare som jag en gång var, heltidsarbete med småbarn är rätt tufft... Men jag tuffar på med mer eller mindre seriösa inlägg så länge lusten och orken finns. Kul att du fortfarande tittar in.

    ReplyDelete
  3. Ja, tittar in gör jag då och då… det känns lite som om du är en granne jag småpratar med i trappuppgången… Enda, i och för sig ganska stora skillnaden, är ju att det bara är du som pratar :)
    Vad roligt med New Orleans! Kanske får vi läsa någon liten rapport här på bloggen?

    ReplyDelete